De ce nu aveti tarifele listate pe website?

Locatia si tipul unitatii de cazare, perioada si disponibilitatea pot afecta pretul per noapte al rezervarii, de aceea preferam sa comunicam pretul dupa ce ne contactati cu privire la data sejurului si tipul unitatii de cazare. Mai multe detalii la telefon/whatsapp.

Acceptati vouchere de vacanta?

Da, suntem clasati la Ministerul Turismului si colaboram cu Sodexo , Edenred si alte companii. Mai multe detalii la telefon/whatsapp.

Percepeti avans pentru rezervarea cazarii ?

În momentul rezervării se achita o noapte de cazare sau 30% din pretul rezervarii in functie de locatie, iar diferenta la începutul sejurului. Rezervarile se fac exclusiv cu plata unui avans in maxim doua zile de la trimiterea disponibilitatii camerei. Avansul este nereturnabil in situatia neprezentarii sau a anularii sejurului.

Aveti toate locatiile listate pe website?

Nu, avem mai multe locatii decat cele listate pe website. Deoarece custodia locatiilor se schimba de la an la an putem oferi mai multe detalii si poze despre alte locatii la telefon / whatsapp.

Orele de check-in / check-out?

Ziua de cazare incepe la ora 16:00 si se incheie la ora 11:00. In functie de disponibilitate, cazarea se poate face si inainte de ora 16:00 fara nici un cost suplimentar.

Pret si pat pentru copii?

Copii pana in 10 ani insotiti de parinti au gratuitate la cazare, cu conditia cazarii in acelasi pat cu adultii. In limita disponibilitatii, clientii pot avea si patut pentru copii. Mai multe detalii la telefon/whatsapp.

Care este perioada minima de cazare?

Apartamentele se închiriază pe o perioadă de minim 3 nopti. In functie de disponibilitate se pot face unele exceptii pentru o perioada de 2 sau o noapte.

Cum arata locatiile si ce facilitati au?

Toate apartamentele noastre sunt in locatii de lux renovate in ultimii 5 ani si se pot vizualiza in sectiunea „Locatiile noastre”.

Toate unitatile ofera aer conditionat, centrala pe gaz, wi-fi gratuit de mare viteza, televizoare led, terasa/balcon, masa/fier calcat, prosoape de fata/dus, lenjerii/perne/pilote, uscator de rufe, uscator par . Locatiile ofera parcare gratuita cu paza proprie 24/24 si sunt supravegheate video.

Pentru orice alte facilitati putem discuta whatsapp/telefon.

Care sunt modalitatile de plata?

Plata se poate face prin transfer bancar ( ordin de plata ) sau putem oferi flexibilitate pentru alte sisteme disponibile clientului. ( exemplu: Western Union pentru clientii din strainatate …, OMV, Revolut ) Mai multe detalii la telefon/whatsapp.

Cate persoane se pot caza in o singura locatie?

In functie de spatiul din unitatea de cazare, locatie si disponibilitate putem caza pana la un maxim de 8 persoane. Mai multe detalii la telefon/whatsapp.

Voi avea asigurata intimatatea?

Vom avea doar doua intalniri, una la check-in si una la check-out. Eventualele probleme in timpul sejurului se vor rezolva telefonic sau personal daca este nevoie.

Ce experienta aveti in turism?

Echipa noastra are o experienta de peste 10 ani in domeniul turismului pe litoral si peste 100 de locatii proprietate sau in custodie.

Toate apartamentele noastre sunt in locatii de lux finalizate in ultimii 5 ani.

Oferiti bon fiscal / factura ?

Sophia Apartments SRL ofera la alegere bon fiscal sau factura in functie de nevoile clientului.

Va putem gasi pe Booking.com ?

Da , majoritatea proprietatilor noastre sunt listate pe Booking.com. De asemenea colaboram si cu Turist Info.ro , Air Bnb si alte agentii.

Oferiti transport aeroport/gara?

In functie de disponibilitate se poate oferi transport contra-cost pentru nevoile dumneavoastra.

Va pot contacta pentru orice alta intrebare?

Bineinteles, asteptam sa ne contactati telefonic sau pe whatsapp oricand aveti o intrebare sau vrei sa rezervati un sejur la Mamaia. Puteti folosire butoanele de pe site pentru a ne contacta direct pe whatsapp. ( In varianta telefon mobil )

Call Now ButtonRezerva acum!